webramz

کسب‌وکارت رو آنلاین کن و ۲۴ ساعته بفروش

طراحی سایت برای کسب‌وکارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها با تعطیلی شبکه های مجازی و مغازه‌های سنتی، وب سایت شما تنها ویترین و شعبه‌ی کار شماست که هیچ‌وقت تعطیل نخواهد شد.

طراحی سایت تخصصی حرفه‌ای

سفارش طراحی سایت

شرکت طراحی سایت ابرفانت با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

سفارش طراحی سایت تخصصی

اجازه دهید کارشناسان حرفه‌ای و متخصص ما سایت شما را طراحی کنند
زمان کمی دارید؟ کارشناسان ما حضور دارند که به شما مشاوره بدهند تا همین امروز پروژه طراحی سایت خود را شروع کنید
الان با ما تماس بگیرید:

021-28429802
یا فرم دریافت تماس را پر کنید:
دریافت تماس و مشاوره

طراحی وب سایت

پلن طراحی پایه سرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی:
بدون مشاوره کسب و کار آنلاین زمان تحویل ۷ روزه پشتیبانی ۳ ماه پرداخت در ۲ قسط شروع قیمت از
۱۵ تومان
۱۲,۹ میلیون‌تومان
درخواست مشاوره
پلن طراحی حرفه‌ای سرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی: مشاوره کسب و کار آنلاین زمان تحویل ۱۴ روزه پشتیبانی ۶ ماه پرداخت در ۲ قسط شروع قیمت از
۲۱ تومان
۱۸,۹ میلیون‌تومان
درخواست مشاوره
پلن طراحی VIP سرعت سایت: قابلیت سفارشی سازی: مشاوره کسب و کار آنلاین زمان تحویل ۲۱ روزه پشتیبانی ۱۲ ماه پرداخت در ۳ قسط شروع قیمت از
۳۲ تومان
۲۸,۹ میلیون‌تومان
درخواست مشاوره
طراحی سایت لاراول ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت سفارشی سازی کامل مشاوره SEM و ROI زمان تحویل ۴۵ روزه پشتیبانی ۱۸ ماه پرداخت قابل مذاکره شروع قیمت از
۶۴ تومان
۵۹,۹ میلیون‌تومان
درخواست مشاوره
امکانات / پلن‌ها پلن طراحی پایه پلن طراحی حرفه‌ای پلن طراحی VIP طراحی سایت لاراول
طراحی تم اختصاصی برند - -
زمان تحویل ۷ روز کاری ۱۴ روز کاری ۲۱ روز کاری ۴۵ روز کاری
طراحی مینیمال جهت افزایش سرعت
طراحی گرافیکی ساده و سبک بدون المان‌های اضافه
- -
کدنویسی بهینه جهت افزایش سرعت - -
امکان انتخاب از ۱۰۰ قالب آماده - طراحی اختصاصی قابل مذاکره بر پایه RFP پروژه
انتخاب از ۱۰ قالب آماده طراحی اختصاصی
بهبود خودكار حجم صفحات
بهینه سزی خودکار خروجی صفحات وب
ذخيره صفحات در cache
معرفی تیم همکاران
طرح‌ها و پروژه‌ها
امکان مدیریت کاربران
گالری محصولات
طراحی بخش اخبار
سامانه چت آنلاین سایت
معرفی محصولات و خدمات
گالری نمونه کارها
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
تنظیمات امنیتی
آمار بازديدكنندگان
نصب ابزار حرفه ای سئو تماس
نمونه کارهای انجام شده تماس
امکان ایجاد نظرسنجی تماس تماس
آموزش کار با ابزار سئو تماس تماس
طراحی سفارشی لوگو تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربران تماس تماس تماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگی تماس تماس تماس
اضافه کردن زبان دوم سایت تماس تماس تماس
طراحی فرم استخدام - تماس تماس
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانی - تماس
طراحی اختصاصی فرم تماس - تماس
امکان مدیریت مشتریان -
انواع فرم ارتباط با مدیر سایت -
طراحی بخش بلاگ -
صفحه معرفی نمایندگان -
بخش مقالات -
دامنه رایگان -
مشاوره تجارت الکترونیک - -
آموزش رایگان در شرکت ابرفانت - -
ورود محتوای صفحات سایت
۱ صفحه ۵ صفحه ۱۰ صفحه ۱۵ صفحه
طراحی اسلاید هوم - ۱ اسلاید ۳ اسلاید ۵ اسلاید
قابلیت ثبت سفارش آنلاین - تماس تماس تماس
قابلیت پرداخت آنلاین - تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت سفارش - تماس تماس تماس
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد -
پرسش‌های متداول - تماس تماس تماس
میزبانی حرفه‌ای ۲ گیگابایت ۵ گیگابایت ۱۰ گیگابایت سرور اختصاصی
پشتیبانی کامل سایت ۳ ماه پشتیبانی رایگان ۶ ماه پشتیبانی رایگان ۱۲ ماه پشتیبانی رایگان ۱۸ ماه پشتیبانی رایگان
شروع قیمت از ۱۵ تومان
۱۲,۹ میلیون‌تومان
۲۱ تومان
۱۸,۹ میلیون‌تومان
۳۲ تومان
۲۸,۹ میلیون‌تومان
۶۴ تومان
۵۹,۹ میلیون‌تومان
مشاوره و سفارش فرم درخواست فرم درخواست فرم درخواست فرم درخواست
سئو محور ✅ کاملا سازگار
مشاوره رایگان ✅ سئو و طراحی وب
میزبانی رایگان ✅ ١٠ گیگ یکساله
پشتیبانی ٢۴/٧ ✅ تا یکسال رایگان

پشتیبانی قدرتمند شرکت ابرفانت

طراحی سایت تخصصی

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت ابرفانت می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس ابرفانت، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

طراحی وب سایت اختصاصی

طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی در شرکت ابرفانت با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

  • جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت تهران با امکان جلسه حضوری
  • طراحی وب سایت با php  یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو  – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارايه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی
  • ارائه آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کدنویسی سایت با استانداردهای طراحی وب و سئو جهت افزایش رتبه سایت در گوگل
  • استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه

مشاوره و دریافت پروپوزال و هزینه طراحی سایت

مشاوره رایگان پروژه و برآورد قیمت ساخت سایت اینترنتی شما در تهران بطور حضوری و یا تلفنی و یا جلسه مجازی توسط کارشناسان خبره شرکت طراحی سایت ابرفانت انجام می‌پذیرد. با توجه به نوع پروژه، سایت طراحی شده همراه با پشتیبانی کامل فنی و نگهداری برای یک دوره ۳ تا ۱۲ ماهه بطور رایگان و به همراه یکسال خدمات هاست پرسرعت رایگان و ثبت دامنه ارائه می‌گردد. تیم های تخصصی حرفه ای شرکت طراحی سایت ابرفانت در تمامی مراحل طراحی وب و برندینگ شما در فضای آنلاین، در کنار کسب و کار شما خواهد بود تا به بهترین نتایج دست یابید.

هزینه سفارش طراحی سایت

طراحی وب سایت

قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

ابرفانت خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای و پرسرعت را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات ویژه ابرفانت باعث می‌شود هزینه طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب تیم طراحی و توسعه وب‌ رمز می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت ابرفانت به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود. در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از جمله دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل صحیح نمایش داده می شود.

 

در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه‌های مختلف همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.

مراحل طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت

عموما اغلب کارفرمایان در انتخاب پلن مناسب طراحی برای کسب‌وکارشان تردید دارند، به‌همین‌جهت تیم حرفه‌ای ما در کنار شماست تا با مشاوره‌‌های رایگان انتخاب نوع پلن طراحی را برای شما راحت‌تر کند.

مراحل خدمات طراحی وب سایت در شرکت ابرفانت به این صورت است که در ابتدا در طی مشاوره با کارشناسان فروش ابرفانت تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می‌شود. در ادامه مشاوره فنی توسط کارشناسان یا مدیر طراح وبسایت انجام می‌شود و جزییات لازم جهت انتخاب راه حل مناسب و امکان‌سنجی طراحی سایت با وردپرس WordPress یا نیاز پروژه به طراحی وب با زیان برنامه نویسی پایتون Python، بررسی می‌گردد. پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد با شرکت طراحی سایت ابرفانت دعوت می‌شوند.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می‌رود طرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می‌گردد. پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی وب‌سایت رسما توسط شرکت ابرفانت وارد فاز اجرایی می‌شود و اطلاعات لازم در اختیار تیم‌ اجرایی طراحی و توسعه قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده‌سازی می‌شود.

سوالات متداول

بله. با توجه به اینکه در شرکت ابرفانت طراحی سایت به صورت داینامیک انجام می‌شود امکان آپدیت و ارتقا سایت در آینده نیز وجود دارد.
بله بطور کامل. تیم طراحی و توسعه ابرفانت خدمات طراحی سایت را با استفاده از آخرین تکنولوژی کدنویسی و کاملا سئو محور انجام می‌دهند و البته برای دریافت رتبه های بالای گوگل نیاز به دریافت خدمات سئو خواهید داشت.
شرکت ابرفانت برای ارائه خدمات پشتیبانی سایت وردپرس به صورت حرفه‌ای پلن های برنزی، نقره‌ای، طلایی و VIP‌ را ارائه کرده است.  
در زمان طراحی سایت داینامیک انعطاف پذیری لازم برای قسمت‌های مختلف سایت در نظر گرفته می‌شود تا مدیرسایت بر اساس نیاز و سلیقه خود قادر به ایجاد تغییر و ویرایش در قسمت‌های مختلف سایت باشد.
بله. امکان ویرایش قسمت‌های مختلف سایت توسط مشتری وجود دارد. بدین منظور یک فیلم آموزشی برای مشتریان سایت اختصاصی، توسط شرکت ابرفانت تهیه و ارائه می‌گردد تا مشتری بتواند تغییرات لازم را شخصا اعمال کند.
برای مشتریانی که قرارداد طراحی سایت اختصاصی منعقد می‌کنند امتیاز ثبت هاست و دامنه رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد.
مشاوره و آنالیز سئو سایت که توسط شرکت ابرفانت ارائه می‌گردد شامل گزارش تحلیل سئو و انجام فرآیندهای سئو داخلی و سئو خارجی در طی یک قرارداد یک ساله ‌می‌باشد.  
مشتریان طراحی سایت می‌توانند از طریق هاست خود فایل بکاپ تهیه کنند. اما اگر مهارت لازم برای تهیه بکاپ ندارید میتوانید با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی درخواست تهیه بکاپ خود را اعلام نمایید تا کارشناسان ما از اطلاعات سایت شما بکاپ تهیه کنند.