2 راه حل عالی برای دسترسی به هاست دایرکت ادمین رایگان

هاست وردپرس + هاست رایگان + هاست دایرکت ادمین
آموزش

مقدمه
راه های دریافت هاست رایگان چیست؟ ممکن است در نگاه اول فکر کنید که این سوال کاملا شعاری است، اما خیر، امکان دسترسی به هاست رایگان نیز وجود دارد. در واقع شما به طرق مختلفی می توانید از خدمات هاست های رایگان بهره مند شوید. می پرسید چطور؟ اگر به دنبال دسترسی به هاست های رایگان و با کیفیت هستید، بهتر است مقاله امروز ما را دنبال کنید.

دریافت هاست رایگان؟ شوخی است یا جدی؟

ممکن است خیلی از شما فکر کنید که دریافت هاست رایگان فقط یک شوخی تبلیغاتی برای جذب مخاطب است. این در حالی است که راه های زیادی برای دسترسی به هاست های رایگان و با کیفیت وجود دارد. یکی از این راه ها مراجعه کردن به یک شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی و انواع هاست است. معمولا شرکت های معروف و نام آشنا جهت جلب رضایت حداکثری مشترکان خود، خدمات رایگان مناسبی را به آن ها ارائه می دهند. برای مثال در مجموعه ابرفانت، که یکی از معتبرترین مجموعه های ارائه دهنده هاست است، از دو طریق می توانید به هاست مجانی دست پیدا کنید. در ادامه این دو روش را برای شما ذکر می کنیم.

  • یکی از راه های دریافت هاست رایگان از مجموعه ابرفانت، استفاده از شتاب دهنده های این شرکت است. مجموعه ابرفانت جهت پیشرفت کسب و کارهای استارتاپی، سرویس های شتاب دهنده را نیز به مشترکین خود ارائه می دهد. جالب است بدانید که با استفاده از این سرویس، دیگر نیازی به خرید مجدد هاست و صرف هزینه برای آن ندارید. در واقع یکی از امکاناتی که در صورت استفاده از شتاب دهنده های این مجموعه در اختیار شما قرار می گیرد، هاست مجانی است.

Reliable WordPress Hosting Services Offered By Webline-Services - Webline Services Inc

هاست وردپرس رایگان چیست؟

  • دومین راه برای دریافت هاست رایگان در ابرفانت، شرکت در کمپین های مخصوص مشترکان این مجموعه است. تیم ابرفانت، هر چند وقت یک بار، کمپین هایی را برگزار می کند. شما می توانید در کنار شرکت در این کمپین ها از امکانات و مزایایی که ابرفانت در اختیار شما قرار می دهد، بهره ببرید. برای مثال یکی از این امکانات، هاست وردپرس رایگان است.

پس می بینید که دریافت هاست رایگان از ابرفانت، فقط یک شعار تبلیغاتی برای جذب مشتری نیست. شما می توانید با استفاده از این راه ها، تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

کنترل آسان و به صرفه وب سایت با هاست دایرکت ادمین

شاید تا به حال نام هاست دایرکت ادمین به گوشتان نخورده باشد. لازم است بدانید که هاست دایرکت ادمین یک نوع سرویس میزبانی وب سایت می باشد. این سرویس امکان دسترسی به کنترل پنل را در اختیار صاحب وب سایت قرار می دهد. بنابراین شما در صورت دسترسی به این نوع هاست می توانید حساب های میزبانی را کنترل و مدیریت کنید. این هاست بیشتر برای افرادی مناسب است که صاحب وب سایت ها یا وبلاگ های کوچکی هستند. استفاده از هاست های دایرکت ادمین مزیت های زیادی دارد که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می کنیم.

  1. با استفاده از هاست دایرکت ادمین می توانید به طور ویژه ای از دیتاهای کاربران خود محافظت کنید. به علاوه با استفاده از این نوع هاست می توانید تا حد زیادی از بروز حملات سایبری به وب سایتتان جلوگیری کنید. در واقع می توان گفت که هاست های دایرکت ادمینی، امنیت وب سایت شما را افزایش می دهند.
  2. طبق بررسی های صورت گرفته، هاست های دایرکت ادمینی، خیلی سریع تر از هاست های معمولی هستند.
  3. استفاده از این نوع هاست بسیار راحت است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. به علاوه قیمت این هاست نیز با وجود داشتن مزیت های زیاد، مقرون به صرفه است.

خلاصه و جمع بندی

در این مقاله به شما یاد دادیم که دریافت هاست رایگان فقط یک شعار تبلیغاتی برای افزایش جذب مشتری نیست. بلکه شما می توانید به راحتی و با استفاده از راه حل هایی ساده، برای وب سایت خود، یک هاست رایگان و با کیفیت دست و پا کنید. در این مقاله 2 راه حل را به شما معرفی کردیم. یکی از آن ها استفاده از سرویس های شتاب دهنده ابرفانت و دیگری، شرکت در کمپین های اختصاصی این مجموعه بود. همچنین در مورد هاست های دایرکت ادمینی و لزوم خرید آن ها به شما توضیحاتی دادیم.

نکته: ما هر از چندگاهی داخل پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی هم یکسری مسابقه و جایزه های نفیسی از ابرفانت هم میزاریم اگر دوست داشتید مارو اونجا دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام

20+ Must have WordPress Plugins for Every Website | StylemixThemes

دلایل خرید هاست دایرکت ادمینی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Data Storafe solutions image
Devops
مقایسه نرم افزارهای ذخیره‌سازی EBS, Swift, Longhorn, Rook Ceph

  مقایسه نرم افزارهای ذخیره‌سازی Swift ,RookCeph, Longhorn، و OpenEBS همگی راه‌حل‌های orchestration ذخیره‌سازی کانتینری محبوب برای Kubernetes هستند. همه آنها آسان برای استفاده، قابل مقیاس‌پذیری و قابل اعتماد هستند. با این حال، برخی از تفاوت‌های کلیدی بین آنها وجود دارد.که در این مقاله سعی میکنیم به مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌‌ها …

بیمه تامین اجتماعی
آموزش
آموزش رد کردن بیمه و مالیات برای استارت اپ ها

بیمه استارتاپ نداشتن بیمه تکمیلی یکی از مشکلات مهمی است که استارتاپ‌‌ها و فریلنسرها با آن مواجه میشوند.‌ بیمه در استارت اپ برای کارکنان بسیار حائز اهمیت است. فرقی نمیکند که شما کارمند باشید یا کارفرما، بالاخره روزی به بیمه تکمیلی نیاز پیدا خواهید کرد.‌ بیمه تکمیلی جزء بهترین گزینه‌‌‌ها …

What Is Load Balancing? - Blog - GB Cloud
Devops
توزیع کننده ‌بار (Load Balancer) چیست و چه کاریردهایی دارد؟

توزیع کننده ‌بار (Load Balancer) به عنوان پروکسی ترافیک نت کار می­کند. به طوری­که ترافیک شبکه یا برنامه را روی نقاط انتهایی (endpoints) تعدادی از سرورها، توزیع می­نماید. پروکسی متعادل کننده بار برای توزیع ظرفیت در زمان اوج ترافیک و بالا بردن قابلیت اطمینان برنامه ها (reliability) به کار می­رود. …