هاست پرسرعت را چطور تشخیص دهیم؟ سه ترفند عالی

How to Migrate a WordPress Site and WordPress Migration Plugins
آموزش

مقدمه ای بر هاست پرسرعت و هاست وردپرس

هاست پرسرعت، چطور قابل تشخیص است؟ چگونه می توانیم یک هاست پرسرعت ارزان برای خود خریداری کنیم؟ خصوصیات یک سرویس میزبانی پرسرعت کدامند؟ همان طور که می دانید، این روزها بسیاری از افراد در کسب و کارهای مختلف، به استفاده از هاست نیاز دارند. یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجه می شوند، سرعت هاست است. شاید فکر کنید که خرید هاست، کاملا شانسی است اما این تصور اشتباه است. هاست های پرسرعت ویژگی های مختلفی دارند که از این نظر قابل تشخیص هستند. پس اگر به دنبال خرید هاست پرسرعت هستید، بهتر است تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

ویژگی های یک هاست پرسرعت کدامند؟

همان طور که گفتیم، برای خرید هاست پرسرعت وردپرس، راه های زیادی وجود دارد. در واقع شما با بررسی ویژگی های مختلف هاست ها، می توانید اطلاعات خوبی در مورد سرعت آن به دست آورید. یکی از مهم ترین ویژگی های این هاست ها، کیفیت سخت افزاری بالای آنهاست. هر چه کیفیت سخت افزاری هاست بالاتر باشد، سرعت آن نیز بیشتر خواهد بود.

ویژگی مهم بعدی در هاست پرسرعت ابری، پهنای باند و ظرفیت بالای آن است. بنابراین هر چه ظرفیت و پهنای باند هاست شما بیشتر باشد، سرعت آن نیز بیشتر خواهد بود. نکته مهم دیگر، منابع ارائه دهنده سرویس است. هر چه منبع سرور بیشتر قابل دسترسی باشد، سرعت آن نیز بیشتر خواهد بود.

How to Migrate a WordPress Site and WordPress Migration Plugins

هاست پرسرعت چیست و چه کاربردی دارد؟

3 ترفند عالی برای تشخیص هاست دایرکت ادمین پرسرعت

در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با 3 ترفند عالی برای تشخیص هاست پرسرعت آشنا کنیم.

  • اگر به دنبال تست سرعت هاست خود در سیستم عامل ویندوز هستید، می توانید از نرم افزار command prompt استفاده کنید. برای پیدا کردن و اجرای این برنامه، کافی است از طریق منوی استارت، عبارت cmd را جستجو کنید.
  • راه دوم تشخیص هاست اشتراکی پرسرعت، استفاده از ابزار GTmetrix است. شما باید ابتدا وارد این سایت شوید و سپس آدرس سایت خود (سایتی که هاست از آن میزبانی می کند) را وارد کنید. سپس دکمه آنالیز را فشار دهید. با این کار می توانید میزان سرعت هاست خود را مورد بررسی قرار دهید.
  • راه سوم نیز، بررسی میزان پینگ است. همان طور که می دانید، هر چه میزان پینگ بیشتر باشد، سرعت هاست شما کمتر خواهد بود. اگر پینگ هاست کمتر از 200 میلی ثانیه باشد، می توانید روی سرعت بالای آن حساب کنید.

با به کار بستن این راه ها، می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، هاست پرسرعت مناسب خود را شناسایی کنید. در نتیجه می توانید هاستی مناسب و کاربردی برای خود انتخاب و خریداری کنید.

چرا باید هاست پرسرعت خریداری کنیم؟

ممکن است به این فکر کنید که دلیل خرید هاست ابری و یا هاست وردپرس و یا هاست اشتراکی لینوکس چیست؟ مهم ترین دلیل، بهینه سازی وب سایت های شماست. شما با استفاده از هاست های پرسرعت می توانید به راحتی وب سایت های خود را بهینه سازی کنید. در صورت استفاده از هاست های پرسرعت، رتبه شما در جست و جوی گوگل بهتر خواهد شد. به علاوه هاست های پرسرعت، پینگ کمتری دارند. در نتیجه میزان اختلال در دسترسی وب سایت، کمتر خواهد بود.

 

از کجا پرسرعت ترین هاست ها را خریداری کنیم؟

یک نکته مهم در خرید هاست وردپرس ابری، مراجعه به یک مجموعه معتبر و قانونی است. شما باید هاست مورد نظر خود را از مجموعه ای معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید. متاسفانه این روزها شرکت های زیادی هستند که هاست های بی کیفیت را تحت عنوان هاست های پر سرعت به فروش می رسانند. بنابراین بهتر است برای خرید یک هاست مطمئن و پر سرعت حتما به مراکز معتبر و قانونی مراجعه کنید.

مجموعه ابرفانت، یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده هاست ارزان و پرسرعت است. نکته جالب این است که در این مجموعه بسیار مناسب می باشد. بنابراین شما با مراجعه به این شرکت می توانید به لیستی کامل از هاست های پرسرعت با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنید. برای مشاهده محصولات موجود در این شرکت و خریداری هاست مناسب خود می توانید به آدرس اینترنتی abrfa.net مراجعه کنید. شایان ذکر است که این شرکت، سرور مجازی و هاست وردپرس را نیز به مراجعین خود ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره در مورد خرید بهترین نمونه های هاست اشتراکی لینوکس می توانید از کارشناسان مجموعه ابرفانت کمک بگیرید.

هاست وردپرس پرسرعت

خرید هاست پر سرعت با قیمت مناسب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Data Storafe solutions image
Devops
مقایسه نرم افزارهای ذخیره‌سازی EBS, Swift, Longhorn, Rook Ceph

  مقایسه نرم افزارهای ذخیره‌سازی Swift ,RookCeph, Longhorn، و OpenEBS همگی راه‌حل‌های orchestration ذخیره‌سازی کانتینری محبوب برای Kubernetes هستند. همه آنها آسان برای استفاده، قابل مقیاس‌پذیری و قابل اعتماد هستند. با این حال، برخی از تفاوت‌های کلیدی بین آنها وجود دارد.که در این مقاله سعی میکنیم به مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌‌ها …

بیمه تامین اجتماعی
آموزش
آموزش رد کردن بیمه و مالیات برای استارت اپ ها

بیمه استارتاپ نداشتن بیمه تکمیلی یکی از مشکلات مهمی است که استارتاپ‌‌ها و فریلنسرها با آن مواجه میشوند.‌ بیمه در استارت اپ برای کارکنان بسیار حائز اهمیت است. فرقی نمیکند که شما کارمند باشید یا کارفرما، بالاخره روزی به بیمه تکمیلی نیاز پیدا خواهید کرد.‌ بیمه تکمیلی جزء بهترین گزینه‌‌‌ها …

What Is Load Balancing? - Blog - GB Cloud
Devops
توزیع کننده ‌بار (Load Balancer) چیست و چه کاریردهایی دارد؟

توزیع کننده ‌بار (Load Balancer) به عنوان پروکسی ترافیک نت کار می­کند. به طوری­که ترافیک شبکه یا برنامه را روی نقاط انتهایی (endpoints) تعدادی از سرورها، توزیع می­نماید. پروکسی متعادل کننده بار برای توزیع ظرفیت در زمان اوج ترافیک و بالا بردن قابلیت اطمینان برنامه ها (reliability) به کار می­رود. …