خرید هاست ارزان 3 ترفند برای پیداکردن هاست باکیفیت و ارزان

هاست ارزان
خدمات میزبانی وب (Cpanel/Directadmin)

هاست ارزان، یکی از گزینه هایی است که هر یک از شما آرزوی خرید آن را دارید. البته ممکن است فکر کنید که تمامی هاست های ارزان، فاقد کیفیت مناسب هستند و به همین دلیل از خرید این محصولات صرف نظر کنید. لازم است بدانید که تمامی هاست های ارزان بی کیفیت نیستند. بلکه کیفیت آن ها گاهی از هاست های گران نیز بیشتر است. تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که ویژگی ها و خصوصیات آن را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه در مورد خرید هاست های با کیفیت و ارزان بیشتر توضیح می دهیم.

برای خرید هاست ارزان باید چه کار کنیم؟

خرید هاست ارزان این روزها آرزوی اکثر صاحبان وب سایت و بیزینس های مختلف است. شما با سرچ کردن عبارت هاست ارزان می توانید به تعداد زیادی از سرویس های میزبانی با قیمت مناسب دست پیدا کنید. البته باید در نظر داشته باشید که تنها قیمت یک هاست، ملاک خرید آن نیست. شما باید علاوه بر قیمت به فاکتورهای مهم دیگری نیز دقت کنید. در واقع هاستی که خریداری می کنید، باید ارزش داشته باشد. حال چطور می توان فهمید که یک هاست در کنار ارزان بودن از کیفیت خوبی برخوردار است؟

خرید هاست ارزان

خرید هاست ارزان و با کیفیت

لازم است بدانید که یک هاست ارزان و با کیفیت بیشتر در فروشگاه های ارائه دهنده خدمات میزبانی و سرور مجازی معتبر به فروش می رسد. یعنی یکی از مهم ترین فاکتورها برای دسترسی به یک هاست با کیفیت و ارزان، خرید آن از مجموعه ای قانونی و معتبر است. پس پیش از هر چیز دقت کنید که هاست خود را از مجموعه های بی نام و نشان خریداری نکنید. مجموعه های معتبر و قانونی، معمولا سرویس های پشتیبانی خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهند. با خرید از این فروشگاه ها، حتی در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را به سرعت برطرف کنید.

3 تکنیک اساسی برای خریداری هاست ارزان و با کیفیت

همان طور که گفتیم، شرط اولیه برای خرید یک هاست ارزان و با کیفیت، مراجعه به یک مجموعه معتبر است. حال در یک مجموعه معتبر، صدها مورد از انواع مختلف هاست وردپرس، ابری، اشتراکی و… وجود دارد. بنابراین شما باید بدانید که از بین این صدها مورد، کدام را برای خود انتخاب و خریداری کنید. 3 تکنیک اساسی برای شناسایی بهترین انواع هاست وجود دارد که در ادامه آن ها را به شما آموزش می دهیم.

  • کمک گرفتن از ابزارهای تست سرعت: یکی از بهترین راه ها برای سنجش کیفیت یک هاست ارزان، تشخیص سرعت آن است. همان طور که می دانید، سرعت سرویس های میزبانی وب سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین با سنجش سرعت یک هاست می توانید میزان کیفیت آن را تشخیص دهید. برای این کار می توانید از ابزارهای تست سرعت هاست مانند جی تی متریکس استفاده کنید.
  • بررسی کردن میزان پینگ: یکی دیگر از ترفن دهای بررسی کیفیت هاست ارزان، میزان پینگ آن است. هر چه پینگ یک هاست کمتر باشد، کیفیت آن بیشتر است. برای بررسی میزان پینگ یک هاست می توانید از کلید میانبر win+R استفاده کنید.
  • ترفند سوم نیز بررسی میزان ظرفیت و پهنای باند هاست شماست. بهتر است پهنای باند و ظرفیت هاست را با توجه به میزان رد و بدل شدن اطلاعات ماهانه در وب سایت خود انتخاب کنید.

با در نظر گرفتن این سه گزینه می توانید یک هاست ارزان و با کیفیت برای خود خریداری کنید. پس دقت کنید برای خرید این محصول حتما به مجموعه ای نام آشنا و معتبر مراجعه نمایید.

ابرفانت، ارائه دهنده هاست با کیفیت و ارزان

یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه ها برای خریداری هاست ارزان و با کیفیت، مجموعه ابرفانت است. این شرکت سرورهای مجازی، هاست و… را با قیمت منصفانه ای به مشترکین خود ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات این مجموعه تنها کافی است به آدرس abrfa.net/web-hosting مراجعه کنید. با مراجعه به این لینک، می توانید لیستی از هاست های ارزان و با کیفیت را مشاهده کنید. خصوصیات هر محصول نیز در صفحه مربوط به آن درج شده است. در صورت داشتن سوال نیز می توانید از کارشناسان این مجموعه بزرگ کمک بگیرید. شایان ذکر است که این مجموعه کاملا قانونی است و خدمات پس از فروش خوبی را به مشترکین خود ارائه می دهد.

هاست ارزان

انواع هاست باکیفیت و ارزان

توجه داشته باشید که هاست های اشتراکی ابرفانت در جمع سه سرویس دهنده برتر کشور قرار دارند

برای مشاهده لیست سرویس دهندگان برتر میتوانید این لینک را در گیت هاب مشاهده کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هاست وردپرس + هاست رایگان + هاست دایرکت ادمین
آموزش
2 راه حل عالی برای دسترسی به هاست دایرکت ادمین رایگان

مقدمه راه های دریافت هاست رایگان چیست؟ ممکن است در نگاه اول فکر کنید که این سوال کاملا شعاری است، اما خیر، امکان دسترسی به هاست رایگان نیز وجود دارد. در واقع شما به طرق مختلفی می توانید از خدمات هاست های رایگان بهره مند شوید. می پرسید چطور؟ اگر …

How to Migrate a WordPress Site and WordPress Migration Plugins
آموزش
هاست پرسرعت را چطور تشخیص دهیم؟ سه ترفند عالی

مقدمه ای بر هاست پرسرعت و هاست وردپرس هاست پرسرعت، چطور قابل تشخیص است؟ چگونه می توانیم یک هاست پرسرعت ارزان برای خود خریداری کنیم؟ خصوصیات یک سرویس میزبانی پرسرعت کدامند؟ همان طور که می دانید، این روزها بسیاری از افراد در کسب و کارهای مختلف، به استفاده از هاست …